مدير گروه پرستاري : سركار خانم فاطمه ياراحمدي
كارشناس ارشد پرستاري گرايش مراقبتهاي ويژه
ايميل : yarahmadi.f@lums.ac.i
شرح وظايف مدير گروه آموزشي رشته هاي پرستاري :
1- انجام امور مربوط به نياز سنجي دروس از طريق بررسي كارنامه دانشجويان در هر ترم به تفكيك نوع درس و تعداد كلاس هاي لازم
2- تهيه برنامه اجرايي ، آموزشي ، پژوهشي و خدماتي ارائه شده از طريق گروه بر اساس مصوبات شوراي دانشگاه قبل از شروع هر نيمسال تحصيلي و گزارش آن به رئيس دانشكده يا معاون آموزشي
3- ابلاغ برنامه هاي اجرايي ، آموزشي ، پژوهشي و خدماتي به هر يك از اعضاي گروه و نظارت بر كليه فعاليتهاي آموزشي و پژوهشي مرتبط با گروه
4- تهيه جدول دروس هر نيمسال با همكاري اعضاي گروه و تسليم آن به رئيس دانشكده
5- تشكيل و اداره جلسات شوراي گروه و ارسال گزارش كار ، مصوبات ، پيشنهادات و نظريات جمعي گروه به معاون آموزشي دانشكده
6- شركت در جلساتي كه از طريق رياست واحد ، معاونين واحد ، سرپرست و معاونين دانشكده دعوت بعمل مي آيد
7- انجام كليه مكاتبات رسمي و پيشنهاد نيازهاي پژوهشي ، مالي و تهيه لوازم ، كتابها و نشريات مورد نياز گروه به معاون پژوهشي دانشكده
8- تقسيم بندي دانشجويان بر اساس سال ورود بين اساتيد گروه به عنوان استاد مشاور ، جهت ارائه مشاوره به دانشجويان هنگام اخذ واحد براي رعايت دروس پيش نيازو نظارت بر كار اساتيد راهنما
9- پيگيري امور مربوط به دروس كار آموزي ، كارآموزي در عرصه و كارورزي و نظارت بر باليني , سركشي از بيمارستان ها و برگزاري جلسات آموزشي با مسئولين بيمارستان ها
10- پيشنهاد تجهيز و راه اندازي كارگاهها و آزمايشگاهها بر اساس سرفصل دروس به معاون پژوهشي دانشكده
11- ارائه طرح هاي پژوهشي كه توسط گروه آموزشي و يا با همكاري ساير گروهها اماده انجام مي باشد براي تصويب به شوراي پژوهشي دانشكده
12- اظهار نظر درباره پذيرش دانشجويان انتقالي و ميهماني و تعيين كمبود واحد هاي درسي
13- نظارت بر حسن انجام وظايف محوله به اعضاي هيئت علمي گروه اعم از حضور و غياب ، اعلام بموقع نمرات امتحاني و نظارت بر پرداخت حقوق و يا حق التدريس اعضاي هيئت علمي
14- پيشنهاد تشكيل سمينارها ، كنفرانس ها ، سخنراني هاي علمي و همايش ها به شوراي پژوهشي دانشكده
15- اظهار نظر در مورد دعوت به همكاري مدرسين مدعو و شروع به كار اعضاي هيئت علمي جديد ، بورسيه و ماموريتهاي علمي اعضاي گروه و ارائه پيشنهاد به شوراي آموزشي دانشكده
16- تهيه گزارش هاي ادواري يا موردي از پيشرفت يا ضعفهاي علمي، پژوهشي و آموزشي گروه براي معاون آموزشي و يا معاون پژوهشي دانشكده
17- تهيه جدول دروس هر نيمسال با همكاري اعضاء گروه
18- تهيه برنامه اجرايي وظايف آموزشي براي هر ترم تحصيلي
19- نظارت بر كليه فعاليتهاي آموزشي و ارائه گزارش آن سه بار در طي ترم به معاونت آموزشي
20- تجديد نظر مستمر در برنامه ها با توجه به آخرين پيشرفتها و تغييرات
21- تشكيل و اداره جلسات شوراي گروه و ارسال گزارش آن در هر ترم به معاونت آموزشي (تدوين برنامه جلسات در ابتداي هر نيمسال تحصيلي و اطلاع رساني به اعضاي گروه)
22- انجام كليه مكاتبات رسمي گروه و پيشنهاد تهيه لوازم، كتاب و نشريات مورد نياز گروه
23- نظارت بر عملكرد مسئولين درس
24- نظارت بر حسن انجام امتحانات تئوري و عملي پايان ترم و ارائه گزارش مربوط به آن به معاونت آموزشي
25- نظارت بر ارسال به موقع نمرات پايان ترم
26- ارزيابي كار سالانه اعضاء گروه و ارائه گزارش ان به معاونت آموزشي
27- ايجاد تعامل و همكاري مثبت و مؤثر در اعضاء گروه
28- ارائه پيشنهادات جديد جهت ارتقاء گروه از جمله برگزاري كارگاه، سمينار يا كلاس آموزشي
29- تكميل فرم هاي ارزشيابي اساتيد و ارسال به EDC ( مركز توسعه آموزش )
30-همكاري با كتابخانه و به روز رساني منابع كتابخانه اي و درخواست كتابهاي مورد نياز
31- تصميم گيري در مورد اردوهاي تفريحي , جهادي و نمايشگاه كتاب
32- درخواست طرح درس از اساتيد و نظارت و بررسي آنها
33- درخواست تشويقي براي اعضاي هيات علمي
34- بررسي و تنظيم آرايش دروس
35- محاسبه واحدهاي تئوري و عملي اساتيد و ارسال به آموزش
36- شركت در جلسات آموزشي دانشكده در مورد مشكلات دانشجويي , انتقالي , مهماني و ...
37- همكاري مستقيم با EDO
38- تاييد و امضاي فرم هاي ارزشيابي اعضاي هيات علمي و غير هيات علمي پس از دريافت از سايت دانشگاه و تكميل آن توسط كاركنان